bentang tikar tidur tak lena,

sudah biasa tidur di pangku,
adik ayu bertudung jelita,
abang rindu makan tak lalu.


borang pesanan pelanggan...

Nama:
Email Address:
Alamat lengkap :
No telefon
Code tudung yang dikehendaki
Code tudung lain sekiranya tiada
Jumlah helaian keseluruhan
Bank pilihan Maybank (atm transfer)
maybank2u
Cimb (atm transfer)
cimbclicks

Form provided by Freedback.

how to buy...

1. Isi borang pesanan pelanggan tu ye.., (kalau tak tahu yang mana satu, cuba tengok yang form yang kat atas sekali tu...)
-kena pastikan e mail tu betul ye.., nanti kami tak dapat nak reply..
-kalau dah hantar form tu, kemudian nak tambah order lagi, reply je e mail yang kami bagi tu.., jangan hantar lg form, nanti pening kami nak tengok yang mana satu...

2. Lepas hantar form, tengok kat e mail ye, dah dapat atau belum reply dari kami. biasanya, kami akan cuba balas dalam 24 jam..

3. Ini yang paling penting sekali, jangan buat sebarang pembayaran kalau tak dapat pengesahan dari kami.

4. Kalau kami dah reply dan buat pengesahan, silalah buat pembayaran dalam masa 48 jam (2 hari). kalau tak dapat, atau ada masalah dan betul betul CONFIRM, kita boleh extend.. tapi lepas tu jangan tak jadi pulak ye.., kesian customer yang lain tu, kami tolak order diorang sebab anda kononnya confirm booking dan nak bayar..
5. Bila dah bayar, harap sangat hantar pada kami bukti pembayaran (memanglah kami boleh check kat internet.., tapi kalau banyak sangat, kami tak dapat kenalpasti duit sapa sapa yang masuk..)
Hantar pada kami benda benda ni ye..,
-total amount dan bank (maybank @cimb)
-proof of payment (boleh scan, boleh email.., apa saja carapun takpe, asal boleh jadi bukti..)
Kalau tak ada cara sangat nak hantar benda benda kat atas tu, sekurang kurangnya bagitau kami balik, kata dah masuk duit, bank mana dan pukul berapa.. nanti kami akan check. (tapi janganlah ramai sangat yang pilih saluran yang ni ya!!)

6. Kita akan letak semua tracking no kat blog ye untuk sapa sapa yang nak buat semakan atau rasa macam lambat sangat barang dia sampai..

7. Harap sangat anda semua ni boleh buat pembayaran dengan amout yang tepat. Sebab kalau ada baki duit dan nak suruh letak balance dalam parcel tu, kita susah sikit sebab selalu tertukar dengan parcel customer lain.. lastya, kami kena ganti lagi. kalau terpaksa masuk 'duit besar', pastu nak balance, bagi kita no akaun dan nyatakan jumlah baki.. nanti kita akan transfer semula (hanya untuk mereka yang ada akaun maybank dan cimb je). Takpun, kita akan deduct balik jika anda beli lagi untuk keluaran seterusnya..

8. Anda hanya boleh order tudung yang tulis available je.., tapi kalau berkenan sangat dengan patern tu, boeh la cuba nasib.., mana tahu ada pulak customer yang tak jadi ambik last minute..